טרנדים בשמלות כלה

טרנדים מובילים לשמלות כלה
חגורות – חגורות מעוצבות מצטרפות היום אל שמלות הכלה, מדובר בחגורות עבות, העשויות מבדים קשיחים ומשלבות אבנים או אלמנטים עיצוביים מעניינים. החגורה, תהייה בדרך כלל בצבע השונה מצבע השמלה, על מנת לשבור את הלב, ולחלק את השמלה לשני חלקים ובד ובד לשמור על הגדרתה כשמלה.
גוונים – כולנו מכירים את שמלות הכלה הלבנות והבוהקות. בעוד בעשור האחרון היתה נטייה לבחור בשמלות כלה בגוון שמנת, לקראת שמלות כלה 2016 אנחנו יכולים למצוא את גוון צבע אשר עתיד לכבוש את הבמה בתחום החתונות, והוא הצבע העדין בגוון שנע בין לבנדר לורוד וחום. שמלות בגוונים אלה משתלבים נהדר עם אלמנטים כמו עיטורים בצבע בורדו או שחור, ואפשר גם לבחור על שמלה בצבע שמנת המשלבת אלמנטים, כמו חגורה או תחרה בגוונים של חום ולבנדר.
קפלים – קפלים ושכבות בחלק התחתון של השמלה ממשיכים איתנו גם לשנת 2016, במראה עדין, רומנטי ושובב. קפלים בשמלת הכלה העשויים מבדים רכים ואפילו שקופים, כמו שיפון, מעניקים רוך ועיניין רב לשמלה.
סטרפלס – הסטרפלס לא עוזב אותנו וממשיך איתנו גם אל שנת 2016. כלות הקיץ הישראלי אוהבת מאוד שמלות סטרפלס, המאפשרות אווריריות ונוחות. אם את רוצה להיות טרנדיות במיוחד, ניתן לשלב את שמלת הסטרפלס עם חגורת מותניים אופנתית.
פרחים גדולים – אם בשנות ה 80, היתה מגמה של סרטים גדולים מבד הנקשרים סביב השמלה, היום אנחנו יכולים למצוא פרחים גדולים מבד בחזית השמלה או על יד הכתף, אשר מעניקים נקודת מיקוד אל השמלה והופכים אותה למעניינת.
לאור כל הנאמר לעיל ניתן בהחלט לומר כי שמלות הכלה לשנת 2016 תהינה שונות וייחודיות מהרגיל

דילוג לתוכן