איך לבחור שמלת כלה?


תמיד חלמת על שמלה של נסיכה, אבל המשכורת שלך לא מגיעה לחצי מהמחיר שלה? יצאת לסיבוב בסלוני הכלות אבל לא מצאת דגם ייחודי? עם קצת אומץ ובעזרת המדריך הבא, תוכלי להתאים לעצמך את השמלה המושלמת – כזו שתתאים לכיסך ולמבנה גופך בצורה אידיאלית. בוטיק אונליין לכלה הינו בוטיק שמלות ואביזרי כלה באינטרנט המעניק לך ייעוץ מקצועי ואת הכלים הנדרשים לרכישת שמלת כלה און ליין ללא חששות.

אחד הדברים הקריטיים בתהליך בחירת השמלה, הינו הבנת סגנון השמלה המתאים ביותר למבנה הגוף.
קיימות חמש צורות שונות של מבנה גוף:
התאמת שמלה למבנה גוף התאמת שמלה למבנה גוף

טיפים לבחירת שמלת כלה על פי מבנה גוף:
מבנה גוף מלבני: מבנה בו היקפי החזה, המותניים והירכיים זהים. לנשים בעלות מבנה גוף מלבני מומלץ ללבוש שמלת כלה בעלת חצאית רחבה/נפוחה. שמלה כזו מורכבת ממחוך צמוד, אשר יוצר אשלייה של מותניים צרות ביחס לחצאית הרחבה. מתחת לחצאית הרחבה לרוב יש תחתית עם חישוקים, אשר מעניקים את נפח החצאית, ומאפשרים תנועה חופשית ונוחה.

מבנה גוף שעון חול: מבנה בו היקפי החזה והירכיים זהים והיקף המותניים צר מאוד. לנשים בעלות מבנה גוף זה מומלץ ללבוש שמלת כלה בסגנון בת ים, מכיוון שהיא צמודה במותניים וכתוצאה מכך מחמיאה ומבליטה את האזור.
שמלת כלה בסגנון בת ים מעניקה לגזרה הנשית מראה סקסי ואטרקטיבי מאוד.

מבנה גוף אגסי: מבנה גוף שבו החלק העליון צר לעומת המותניים. בעלות מבנה גוף אגסי צריכות ליצור איזון בין החלק העליון למותניים ולחלק התחתון. שמלות כלה בעלות נפח ואלמנטים מעניינים בחלק העליון, כמו גם פאייטים ואבנים משובצות ימשכו את העין לחלק העליון ויעניקו לו נוכחות. יש להקפיד לא להעמיס יותר מדי בחלק התחתון, למשל חלק תחתון בעל מספר רב של תחתיות לרוב יצור מראה לא פרופורציונלי לגוף- הוא ידגיש את המותניים והירכיים הרחבות ממילא ואילו החלק העליון שקטן יחסית, יראה קטן עוד יותר.

מבנה גוף משולש הפוך: מבנה בו היקף החזה גדול יחסית להיקף הירכיים. לנשים בעלות מבנה גוף זה מומלץ ללבוש שמלת כלה פשוטה בעלת מחשוף בצורת V, המעניקה הרגשה של ביטחון לנשים עם חזה גדול. החלק התחתון המומלץ הוא חצאית נשפכת או שכבות בד עם הרבה תנועה, על מנת למקד את תשומת הלב לחלק התחתון של הגוף שהוא החלק האטרקטיבי יותר.

מבנה גוף תפוחי: זהו מבנה גוף עגול בעל במותניים רחבות ובטן גדולה, לעומת רגליים צרות. בעלות מבנה גוף כזה צריכות לבחור שמלות כלה שיצרו קו מותן מוגדר וימשכו את העין לאזור היפה- הכתפיים הצרות . שמלות כלה בעלות מחשופים עמוקים יחמיאו ביותר, כמו גם שמלות כלה עם מחוכים בצורת סטרפלס או מחוך בצורת לב. רצוי להימנע מכתפיות עבות או כתפיות בכלל ולגלות את הכתפיים המושלמות שמאפיינות מבנה גוף זה. עבור דתיות בעלות מבנה תפוח/ עגול, יש ללבוש בדים זורמים ועדינים בחלק של הכתפיים ולא להסתיר את הכתפיים מתחת לבדים עבים ונוקשים. חצאית שמלת הכלה צריכה להיות מתנפנפת ושאינה נצמדת לגוף.

דילוג לתוכן